تفاوت سیلیس و کوارتز

تفاوت سیلیس و کوارتز

پارس شیمی | تامین و عرضه سیلیس در بسته بندی های متفاوت با کیفیت بالا و درجه و قیمت ارزان و اقتصادی و نیز امکان صادرات سیلیس در بسته بندی کیسه جاملو بگ و تحویل هر یک از بنادر کشور یا انجام تشریفات گمرکی تفاوت سیلیس و کوارتز

 تفاوت سیلیس و کوارتز

مواد معدنی فراوانی در پوسته کره زمین وجود دارند که در مجموع سطح سیاره ما را می سازند. سیلیس یا سیلیکا یا سیلیسیم دی اکسید Silicon dioxide یکی از مهم ترین و فراوان ترین کانی های معدنی است که کاربرد ها و مصارف بسیار زیادی در صنایع زیادی دارد. انواع مختلف و متفاوتی از سیلیسیم وجود دارد.

  • کوارتز فراوان ترین نوع سیلیکات در طبیعت است که به خاطر شرایط ثابت و پایدار آن در محیط موجب شده تا سیلیکا به این صورت یافت شود.
  • شن و ماسه و ماسه سنگ هم از انواع کوارتز است که به میزان زیاد و فراوانی در محیط طبیعی یافت. سیلیس به صورت بلور های ریز و درشت و یا مخفی تشکیل می شود و کربنات کلسیم و آهک و اکسید آهن باعث می شود این بلور ها به هم بچسبند.
  • فلینت هم یک نوع بلور سیلیسیم است که از بقایای اجساد موجوداتی که در آب دریا ها و اقیانوس ها که در کف آب ته نشین شده است تشکیل می شود

سایز بندی و دانه بندی سیلیکا بنا بر مصرف آن در صنایع و کاربرد های مختلف تعیین می شود. سیلیس دانه بندی شده به صورت زیر است. سیلیس آمورف سایز بزرگ این ماده می باشد که از معدن استخراج می شود و در حقیقت سیلیس کلوخه است. سیلیس دانه شکری به صورت کریستال های کوچکی می باشد. سیلیس پودری و پودر سیلیس میکرونیزه با مش 50, 100, 150, 200 تا 400 نیز نوع کوبیده شده و پودر شده آن است.

 

ارسال نظر

نجات فلاح : کلوخه سیلیس با عیار حداقل 97%
3 0
قیمت کلوخه سیلیس با عیار حداقل 97% به میزان 500000 تن در سال چقدر است؟ محل تحویل کجاست؟
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر