بی کربنات سدیم

بی کربنات سدیم

پارس شیمی وارد کننده بی کربنات سدیم یا جوش شیرین چینی و همچنین بی کربنات سدیم شیراز و تحویل در محل مصرف کننده در اسرع وقت و با شرایط ویژه

بی کربنات سدیم, جوش شیرین

بی کربنات سدیم sodium bicarbonate یا کربنات هیدروژن سدیم sodium hydrogencarbonate که در فارسی جوش شیرین نامیده می شود یک نمک سدیم می باشد که به صورت پودری سفید رنگ بوده و بو و طعم خاصی ندارد. جوش شیرین در گروه مواد قلیایی به شمار می رود و از آن برای ایجاد محیط های قلیایی در برخی آزمایش های شیمیایی سود برده می شود.

بیشترین استفاده از بی کربنات سدیم در پخت نان و تولید پودر کیک ( شیرینی پزی ) استفاده می شود. فرایند سالوی مهم ترین روش در تولید جوش شیرین است و سالیانه در حدود یک صد هزار تن از این ترکیب در جهان تولید می گردد.

 

مصارف بی کربنات سدیم

بیشترین مصرف این ماده در تولید پودر شیرینی پزی است و به جوش شیرین قنادی شهرت دارد زیرا موجب عمل آوری خمیر کیک و اصطلاحا پف کردن آن می شود. همچنین خمیر جوش شیرین یک ماده ساینده مناسب سطوح است به همین خاطر از آن در تولید خمیر دندان های سفید کننده استفاده می شود زیرا به مرور زمان امکان حذف لک ها و زردی سطح دندان را دارد.

از دیگر مصارف مهم این ماده در تولید کپسول های آتش نشانی است و همچنین گاوداری ها از آن برای تغزیه دام سود می برند. به عنوان پاک کننده های خانگی و غیر صنعتی هم از آن بسیار استفاده می شود.

 

فروش بی کربنات سدیم

بی کربنات سدیم در بازار ایران هم به صورت وارداتی یافت می شود و هم به صورت تولید داخل. مهم ترین تولید کننده بی کربنات سدیم در ایران, پتروشیمی شیراز می باشد.

پارس شیمی فروشنده بی کربنات سدیم با شرایط استثنایی برای اسنفاده به عنوان غذای دام و همچنین جوش شیرین نانوایی در کیسه 25 کیلویی

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر