آهک هیدراته میکرونیزه

آهک هیدراته میکرونیزه

گروه صنعتی پارس شیمی با فروش آهک هیدراته میکرونیزه و پودری آمادگی همکاری و خدمت رسانی به فعالان بخش ساختمانی و صنعتگران را در کشور داشته و محصول خود را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن عرضه می نماید.

 آهک هیدراته میکرونیزه, فروش آهک هیدراته میکرونیزه, قیمت آهک هیدراته میکرونیزه, قیمت فروش آهک هیدراته میکرونیزه, خرید آهک هیدراته میکرونیزه, تولید آهک هیدراته میکرونیزه, کارخانه آهک هیدراته میکرونیزه, اهک هیدراته میکرونیزه,

آهک هیدراته در صورتی که به روش مناسبی تولید شده و از خلوص بالایی برخوردار باشد ، از لحاظ ظاهری به صورت پودری است. اهک هیدراته پارس شیمی با بهره گیری از روش های تولید نوین ، از خلوص 90 تا 95 درصدی برخوردار بوده و حالت پودری و رنگ سفید یک دستی دارد و برای استفاده در کلی صنایع مرتبط همچون شفته کاری ، تولید آب آهک ، صنایع ذوب فلزات و ... بسیار مناسب است. بسته بندی آن به صورت کیسه های 30 کیلوگرمی بوده ولی برای مقاصد صادراتی ، امکان بسته بندی سفارشی نظیر جامبوبگ و بیگ بگ نیز وجود دارد. گروه صنعتی پارس شیمی با فروش آهک هیدراته میکرونیزه و پودری آمادگی همکاری و خدمت رسانی به صنعتگران و فعالان بخش ساختمانی را در کشور داشته و محصول خود را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن عرضه می نماید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر